Monday, December 9, 2013

terus menulis dikesempatan waktu

34 hari..
alhamdulillah ,segala nya berjalan seperti biasa..hari ini aku mengikuti sahabat perjuanganku

"kiera ,kakpa dan ain" ke tanha merah..aku hanya mengikuti mereka hanya untuk memeriahkan keadaan...
ternyata hari ini aku merasakan kemesraan antara kami ,namun aku tidak ingin menunjukkan bahawa aku tengah bahagia ,kerna aku memang begitu..biarlah aku simpan rasa gembira seorang diri..
ditengah malam ,aku tertarik untuk membaca buku mnegenai rahsia disebalik nabi..ALLAH..=( begitu kerdilnya diri ini..

disewaktu aku tengah membaca buku ,pintu bilikku diketuk..
ow..rupa rupanya adik adikku yang sedang menjual burger..
entah!disaat itu jua aku terasa sayu....terbayang arwah adik azem yang datang..
=(
 terlalu rindunya aku pada adik ini..seorang yangc eria danmembahagiakan orang yang disekelilingnya....

disaat itu jua aku merasakan ,betapa selamanya ini aku hanya baring dengans enang hati tanpa memikirkan tentang masalah umat muslim ,betapa aku tidak pedulikan ajkan diri mereka ,betapa diri ini amat kosong..
=(
ya ALLAH......
selama 34 hari yang ada ini ENGKAU lembutkan hatiku untuk kembali pada MU dengan sebenar benarnya..
ingin aku bertaubat padaMU..
erm..hari ini pihak universiti keluarkan notis penjelasan hutang...bingng memikirkannya....
=(


nota kaki untuk diri ini..
kembali dan redhalah kepada ALLAH...apa apa yang ebrlaku cuba pujuk diri untuk dekatkan diri padaNYA

No comments:

Post a Comment