Tuesday, March 18, 2014

ini antara cintaku

alhamdulillah...

HARI INI INGINBERKONGSI CINTA..





menulis segala jiwa
yang telah sekian lama terpendam
dimuara hujung kasih
akan emnemui titik nokhtahnya


ini aku ingin menitis segala resah dijiwa

setelah sekian lama aku perhatikan

sungguh hati ini mulai gundah gulana

seakan tiada petanda untuk mekar semula

satu persatu aku cuba

berdoa sujud kepadaNYA

mungkin masih belum kesampiaan

atau aku yang tidak tahu erti sabar

ya ALLAH...bungakan hati ini dengan pengharapan kepadaMU

HIASAI dengan sebenar benar kasih

dengan sebenar benar jiwa

sebenar benar cinta


agar aku tetap disini

menunngu segala jiwa kata

untuk terus bangkit semula

dalam arena percintaan 

dakwah bukan senang..

walau sehingga ke hujung masa

aku tetap disini

tetap sabar setingginya

sehingga aku melihat kemenangan dalam ISLAM...





semoga aku tetap ingin TERUS EBRCINTA..

Azamku AL-Fateh
UMK KAMPUS JELI.
18.3.2014









No comments:

Post a Comment