Sunday, June 15, 2014

sudah sampai fasa yang terakhir

alhamdulillah.
masyaALLAH..ALLAH bagi lagi chance hidup walau da sampai da waktu yang terakhir..
since 18 april hari tue ..
aku mulai da mengira tentang kehidupan aku
kadang aku bangun dari igauan dan angan
kadang aku lemas didalamnya sehingga begitu asyik
alhamdulillah..masih ada teman teman yang mengingatkan aku erti perjuangan
sedang aku tidak memahami hakikat perjuangan itu sendiri
mungkin sudah tandus dalam lembah kejahilan..

sekarang sudah 15jun...
ada beberapa hari lagi
moga ALLAH tetapkan keimanan ku untuk mecintaiNYA
mencintai membuat kebaikan
mencintai keredhaan
mencintai kesabaran 
yang sering kali sukar untuk gapai apa lagi untuk dicapai...

aku mengira masih ada 51hari..masyaALLAH...angka yang terbalik buat hari ini
ANDAINYA MASIH PUNYA WAKTU DIDUNIA INI HANYA BERBAKI 51 HARI
lantas apa yang aku perlu buat...?
kembali kepada ALLAH
perbanyakkan amal ya cik aZAM

masyaALLAH!
TAKBIR!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment