Tuesday, June 11, 2013

Langit UMk-pengubat rindu

assalammualaikum w.b.t dan salam kebahagiaan
terasa lamanya tidak bertemu dengan semua.
hamparan doa kesihatan untuk sahabat.

kali nie , terasa sangat nak share mengenai langit UMK.
yang stands for....UNIVERSITI MALAYSIA KELANTAN..
kedudukan kampus aku berada dalam pendalaman..

satu perkara aku nak kata..
betapa sayangnya ALLAH kepada aku
jauhnya ALLAH hantar aku
ALLAH hantar aku naik kapal terbang
ALLAH hantar aku merentasi lautan china selatan
ALLAH hantar aku ke hujung pelusuk negeri
ALLAH hantar aku ke negeri yang terasa biah solehah nya
ALLAH hantar aku merentasi alam nie.
subhanllah!alhamdulillah ya ALLAH..


maka ...ini aku ingin share kepada antum nikmat pemandangan yang selalu aku lihat.
sangat cantik..
sentiasa mengingatkan aku akan penciptaaan yang amat cantik dan teringat rumah..























demikianlah pemandangan yang selalu aku lihat..pengubat hati aku di UMK.






ALHAMDULILLAH YA ALLAH...kerna ciptaan langitMU yang indah ini aku dapat ke kelantan.

TAKBIR!!!


aku tengah exam.doakan ya!then insyaALLAH julai aku balik rumah sabah!

No comments:

Post a Comment